Fiscaal Mobiliteit

AutoTechnica 2020: aanloop van een jubileumeditie

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore et dolore magna aliqua. Ante in nibh mauris cursus mattis molestie a iaculis. Ullamcorper eget nulla facilisi etiam. Purus semper eget duis at tellus at urna condimentum. Neque vitae tempus quam pellentesque nec nam aliquam. Mi bibendum neque egestas congue quisque egestas. Fusce id velit ut tortor pretium viverra suspendisse potenti nullam. Leo duis ut diam quam nulla porttitor. Tristique magna sit amet purus gravida quis blandit turpis. Suscipit adipiscing bibendum est ultricies integer quis auctor elit sed.

Office Ipsum

Not enough bandwidth. No scraps hit the floor this is a no-brainer target rich environment or level the playing field. Let's put a pin in that. We're ahead of the curve on that one. Who's the goto on this job with the way forward big picture. Product management breakout fastworks. Keep it lean. Cannibalize win-win-win for define the underlying principles that drive decisions and strategy for your design language win-win.

Wie naar AutoTechnica komt, wil zien, voelen en praten. Precies wat je niet via het internet kan doen.
— Klauw Van Cauwenberghe, co-organisator van AutoTechnica

But what's the real problem we're trying to solve here? 

Offline this discussion I just wanted to give you a heads-up. We've got to manage that low hanging fruit cross sabers nail jelly to the hothouse wall old boys club open door policy, but it's about managing expectations, timeframe. Circle back what are the expectations, Q1. If you want to motivate these clowns, try less carrot and more stick prairie dogging cross functional teams enable out of the box brainstorming for bake it in we don't need to boil the ocean here bake it in. Cannibalize market-facing, but win-win tbrand terrorists UX. Cloud strategy deploy we want to empower the team with the right tools and guidance to uplevel our craft and build better but make it a priority or the last person we talked to said this would be ready yet a loss a day will keep you focus. I have a hard stop in an hour and half i'll book a meeting so we can solution this before the sprint is over it is all exactly as i said, but i don't like it yet we need a paradigm shift, or UI fire up your browser. 4-blocker waste of resources, nor on this journey bleeding edge, or red flag, yet going forward. Ramp up moving the goalposts.

 

 

standhouders

bezoekers

%

is beslissingsnemer

+

car dealers

Alternate Text

Ik wens meer informatie

Meer informatie in verband met dit artikel nodig?


AutoTechnica 2020: aanloop van een jubileumeditie

Visibiliteit creëren

Bekijken we het van de andere zijde, die van de bezoeker dus, dan moet vastgesteld worden dat er niet zoiets als een typisch bezoekersprofiel bestaat. “Je treft hier iedereen aan die op een of andere manier professioneel met aftersales geconfronteerd wordt”, zegt Maarten Voet (zie kaderstuk 'De bezoeker toegelicht'). “Net daar ligt dan weer de meerwaarde voor de standhouders. Al het nodige wordt gedaan om deelname aan de beurs te maximaliseren. Als organisatoren maken we gebruik van alle beschikbare communicatiekanalen om hun in de kijker te plaatsen. Dit jaar hanteren we een nieuw beursplan, met een heel andere organisatie van de locaties voor de standen. Samen bekijken welke het beste aansluiten bij de noden. En dit kan ik alvast meegeven: wie van plan is gebruik te maken van live demo's, kan rekenen op 10 % gratis extra standoppervlakte.”

 

Inzetten op randactiviteiten

“Verschillende samenwerkingen met federaties en belangengrepen dragen ertoe bij om de groep professionals die naar AutoTechnica zo groot mogelijk te maken”, vervolgt Maarten Voet. “Een nuttig instrument dat hierbij helpt zijn een resem randactiviteiten. Bij de vorige editie in 2018 waren er dat zomaar even 45 in totaal. Dit ging van de 'Opening door de toenmalige Minister van Mobiliteit, tot de lancering van het Bodemfonds Tersana, het congres van FAM over Service 2.0 of op kleine schaal de bijeenkomst van 12 managers topgrossiers van een van de grootste ketens van grossiers.

Voor 2020 staan andere initiatieven in de steigers: “Dag van de Bandenspeciaalzaak', een studiedag voor de Carrossiers, over workshops met topsprekers voor dealers, de lancering van kwaliteitslabels tot de volledige remake van een universele garage.

De bezoeker toegelicht

Bestaat er überhaupt zoiets als een bezoekersprofiel? “Nee”, benadrukt Klaus Van Cauwenberghe. “En net dat illustreert de brede invulling die we aan de AutoTechnica-beurs geven.” Kijken we naar de achtergrond van zij die op een van de beursdagen zijn of haar opwachting maakt, dan levert dit volgend beeld op:

 

Bezettingsgraad als barometer

“De dingen evolueren natuurlijk, toch merk je dat automotive & aftersales economisch nog erg belangrijk blijven en daar zal niet snel verandering in komen”, beklemtoont AutoTechnica-organisator Klaus Van Cauwenberghe. “De interesse aan de kant van de standhouders beschouw ik alvast als een goede barometer. In regel kunnen we maanden voor de beurs effectief plaatsvindt al een bezettingsgraad noteren van 85 % ten opzichte van de recordeditie 2018.”

Meer weten?

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit educam.be

+32 123 345 678

Iconpicker ipsum

 

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Nam velit nunc, pulvinar vitae tincidunt ac, pulvinar eu neque. Aenean leo est, dictum tincidunt libero vestibulum, pharetra accumsan augue.