Actualiteit Mobiliteit
DIV info : call-center & contact zomerperiode
07/08/2020
Tijdens deze zomerperiode helpen de agenten van het callcenter van de DIV bij de behandeling van de aanvragen die naar de DIV opgestuurd worden.
Tijdens deze zomerperiode helpen de agenten van het callcenter van de DIV bij de behandeling van de aanvragen die naar de DIV opgestuurd worden.
Om die reden beantwoordt het callcenter geen telefonische oproepen.
Als je echter een probleem hebt, stuur dan een e-mail naar [email protected] dat nog steeds actief is.
Tot slot is de levertijd van een nummerplaat en/of het inschrijvingsbewijs door bpost momenteel niet langer systematisch Dag + 1 of Dag + 2 afhankelijk van het tijdstip van verwerking van de aanvraag. Vanwege Corona kan het Dag + 2 zijn, zelfs indien jouw aanvraag voor 18.00 uur verwerkt is.
Tools voor jouw bedrijf
CalmCo simpele en actuele informatie voor jouw autobedrijf
i-TWOMEDIA voor advertenties in TRAXIO Magazine
InMotiv voor preregistratie van voertuigen
SPB voor TRAXIO Garantie
Digitale bestelbon tweedehandsvoertuigen TRAXIO powered by YourDailyDrive
Groene en milieuoplossingen
Long Life Repair om duurzaam te ondernemen
Resol voor o.a. een milieuvergunning
Tersana: Bodemsaneringsfonds
Verzekeringen
Willis Towers Watson (Belgium) voor b2b-verzekeringen
Marsh voor b2b2c-verzekeringen
Oplossingen voor human resources
Berenschot voor vragen over salarisbeleid
Daoust voor outplacementvragen
Itzu Career voor outplacementvragen
SBS Skill BuilderS voor outplacementvragen
Déhora voor Workforce Planning en Management
Partena Professional voor hr-taken
Edenred voor Ekivita, maaltijd-, eco- en cadeaucheques
Profile Group voor rekrutering
© 2023 TRAXIO BE 0452.914.477 Jules Bordetlaan 164, 1140 Brussel-Evere [email protected] Privacy Policy
a digital solution byStarring Jane