Juridisch Burgerlijke bouwkunde en lift-trucks Land- en tuinbouwmaterieel Automaterialen en gereedschappen Mobiliteit

Motorvoertuigen en voorwerpen achtergelaten in garages of werkplaatsen

22/08/2022

Mijn klant haalt het voertuig niet terug op dat hij mij toevertrouwd heeft voor een bestek of expertise na een ongeval.  Ik heb niets meer gehoord van de klant die me zijn motor heeft toevertrouwd voor een revisie. Ik heb mijn klant drie maanden geleden op de hoogte gebracht dat zijn fiets of grasmaaier hersteld is, maar hij is de fiets/grasmaaier nog steeds niet komen ophalen. Hoe reageer ik het beste?   

Verder lezen?

Lees 3 gratis artikels

Geïnteresseerd maar nog niet overtuigd? Registreer je nu en lees gratis 3 artikels geschreven door onze experts. Zo ben je op de hoogte van de nieuwste wetswijzigingen en verplichtingen!

Word nu lid van TRAXIO

Profiteer zo van alle voordelen!
  • Toegang tot actuele info via onze website en tools
  • Zo kunnen we jouw sector blijven verdedigen
  • Bespaar tot 3000 euro per jaar via onze partners
  • Laat je bijstaan met professioneel advies
  • Breid je netwerk uit met gelijkgestemden
TRAXIO gebruikt cookies Cookie policy Net als andere websites, houden we ook van cookies. De cookies die we gebruiken dienen voornamelijk om jouw ervaring op onze website te verbeteren. We gebruiken ook cookies omdat we graag meten hoe onze website wordt bezocht. We plaatsen deze cookies alleen wanneer je voorafgaande toestemming hebt gegeven.