Motorvoertuigen en voorwerpen achtergelaten in garages of werkplaatsen

Mijn klant haalt het voertuig niet terug op dat hij mij toevertrouwd heeft voor een bestek of expertise na een ongeval.  Ik heb niets meer gehoord van de klant die me zijn motor heeft toevertrouwd voor een revisie. Ik heb mijn klant drie maanden geleden op de hoogte gebracht dat zijn fiets of grasmaaier hersteld is, maar hij is de fiets/grasmaaier nog steeds niet komen ophalen. Hoe reageer ik het beste?   

22/08/2022

Word lid en krijg toegang tot deze artikels

  • Toegang tot actuele info via onze website en tools
  • Bespaar geld met onze partners.
  • Breid je netwerk uit met gelijkgestemden
  • Laat je bijstaan met professioneel advies
  • Zo kunnen we jouw sector blijven verdedigen
TRAXIO gebruikt cookies Cookie Policy Net als andere websites, houden we ook van cookies. De cookies die we gebruiken dienen voornamelijk om jouw ervaring op onze website te verbeteren. We gebruiken ook cookies omdat we graag meten hoe onze website wordt bezocht. We plaatsen deze cookies alleen wanneer je voorafgaande toestemming hebt gegeven.

Lid worden : contactformulier

Als lid van TRAXIO geniet je van veel ledenvoordelen! Vul het formulier in en één van onze specialisten van jouw activiteit zal je contacteren met meer informatie over een lidmaatschap.

Onderneming
Contactpersoon
Ik ga akkoord met de privacy policy