Annulering autosalon: 17 % impact op aankoopintentie (1/2) - exclusief voor TRAXIO-leden

Koopintentie klant blijft op peil: reële opportuniteiten voor de garagist

Een enquête die in opdracht van TRAXIO bij een representatieve groep particuliere consumenten werd uitgevoerd, levert enkele opmerkelijke resultaten op. Ondanks corona en het schrappen van het jaarlijkse Autosalon, blijven de aanvankelijke koopintenties in belangrijke mate bestaan. Maar om hier maximaal gebruik van te maken, moet een garagist zich bewust zijn van de wensen van de consument over hoe hij precies de verkoop gerealiseerd wil zien. In dit eerste deel focussen we op de 'koopgretigheid' van de consument. In deel 2 zullen we kijken we naar wat nu precies deze desiderata zijn.   

11/01/2021

Word lid en krijg toegang tot deze artikels

  • Toegang tot actuele info via onze website en tools
  • Bespaar geld met onze partners.
  • Breid je netwerk uit met gelijkgestemden
  • Laat je bijstaan met professioneel advies
  • Zo kunnen we jouw sector blijven verdedigen
TRAXIO gebruikt cookies Cookie Policy Net als andere websites, houden we ook van cookies. De cookies die we gebruiken dienen voornamelijk om jouw ervaring op onze website te verbeteren. We gebruiken ook cookies omdat we graag meten hoe onze website wordt bezocht. We plaatsen deze cookies alleen wanneer je voorafgaande toestemming hebt gegeven.

Lid worden : contactformulier

Als lid van TRAXIO geniet je van veel ledenvoordelen! Vul het formulier in en één van onze specialisten van jouw activiteit zal je contacteren met meer informatie over een lidmaatschap.

Onderneming
Contactpersoon
Ik ga akkoord met de privacy policy