Besteld is besteld

Een klant heeft iets bij u besteld, maar wil nadien de bestelling annuleren. U vindt dat dit niet kan en u rekent die klant een forse vergoeding aan. Wat is er hierbij van belang?

23/04/2019

Word lid en krijg toegang tot deze artikels

  • Toegang tot actuele info via onze website en tools
  • Bespaar geld met onze partners.
  • Breid je netwerk uit met gelijkgestemden
  • Laat je bijstaan met professioneel advies
  • Zo kunnen we jouw sector blijven verdedigen
TRAXIO gebruikt cookies Cookie Policy Net als andere websites, houden we ook van cookies. De cookies die we gebruiken dienen voornamelijk om jouw ervaring op onze website te verbeteren. We gebruiken ook cookies omdat we graag meten hoe onze website wordt bezocht. We plaatsen deze cookies alleen wanneer je voorafgaande toestemming hebt gegeven.

Lid worden : contactformulier

Als lid van TRAXIO geniet je van veel ledenvoordelen! Vul het formulier in en één van onze specialisten van jouw activiteit zal je contacteren met meer informatie over een lidmaatschap.

Onderneming
Contactpersoon
Ik ga akkoord met de privacy policy