Actualiteit Mobiliteit Automaterialen en gereedschappen

DIV: Help ons tijd te winnen!

24/12/2021

Hoe? 2 tips!

1. Vermeld het telefoonnummer van de klant

De medewerkers van de DIV worden regelmatig geconfronteerd met dossiers waarvoor bijkomende informatie moet worden verstrekt door de aanvrager van de inschrijving.

Om efficiënter te kunnen werken, wenst de DIV sneller telefonisch (of per e-mail) contact op te kunnen nemen met de aanvragers, om onnodige en tijdrovende briefwisseling te vermijden.

Het is daarom noodzakelijk om het telefoonnummer (of e-mailadres) van de aanvrager op het formulier te vermelden. Als verzekeraar, vragen wij u om ook uw stempel met vermelding van uw telefoonnummer aan te brengen.

Dit geldt voor alle aanvragen: een telefoontje of een e-mail kan de verwerkingstijd aanzienlijk verkorten!

Neem ook een kopie van het volledige dossier of scan het: dit kan erg nuttig zijn!

2. Minder nietjes!

De DIV verliest veel tijd met het ont-nieten van de enveloppen en hun inhoud, vooral wanneer buitenlandse kentekenbewijzen van het type "bankpas" (bv. Nederland) meerdere keren aan de aanvraag geniet worden ...

Indien er slechts één aanvraag in de enveloppe zit: Gelieve de documenten niet aan elkaar te nieten.

Indien meerdere aanvragen in de enveloppe worden gedaan: één paperclip per aanvraag is voldoende en is sneller te verwijderen.

De DIV dankt u voor uw medewerking en voor de verspreiding van de informatie onder uw personeel.

TRAXIO gebruikt cookies Cookie policy Net als andere websites, houden we ook van cookies. De cookies die we gebruiken dienen voornamelijk om jouw ervaring op onze website te verbeteren. We gebruiken ook cookies omdat we graag meten hoe onze website wordt bezocht. We plaatsen deze cookies alleen wanneer je voorafgaande toestemming hebt gegeven.