DIV info: Brussels loket voorbehouden aan professionals uit de autosector

De DIV te Brussel zal een loket reserveren voor professionals uit de autosector, namelijk verzekeraars, garages, dealers en transitagentschappen. Dit vanaf 12/10/2020.

30/09/2020

De drie andere Brusselse loketten worden als volgt verdeeld: twee zijn uitsluitend bestemd voor burgers voor inschrijvingsaanvragen, en één voor de afhaling van een kentekenplaat en/of kentekenbewijs.

Hoe verloopt dit?

Zoals voor alle loketten is het verplicht om een afspraak te maken via internet via de link die te vinden is op onze website:

https://mobilit.belgium.be/nl/wegverkeer/inschrijving_van_voertuigen/afspraak_brussel/agenda_professioneel

Dezelfde regels gelden voor alle loketten:

  • Per afspraak wordt slechts één aanvraag verwerkt. U moet het referentienummer van het aanvraagformulier (rubriek X12 van het formulier) vermelden bij het maken van een afspraak. Deze referentie wordt gecontroleerd door de DIV-agent.
  • Maximaal twee aanvragen per dag. De overtollige aanvragen worden afgegeven en zullen verwerkt worden in de volgorde waarin ze bij de interne verwerkingseenheid van de DIV worden ingediend.

Afspraken vinden elke 10 minuten plaats tussen 8:30 en 11:50 uur en tussen 13:00 en 15:20 uur.

Waar gaan de afspraken door?

Gebouw van de FOD Mobiliteit en Vervoer, Vooruitgangstraat 60, 1210 Brussel

TRAXIO gebruikt cookies Cookie Policy Net als andere websites, houden we ook van cookies. De cookies die we gebruiken dienen voornamelijk om jouw ervaring op onze website te verbeteren. We gebruiken ook cookies omdat we graag meten hoe onze website wordt bezocht. We plaatsen deze cookies alleen wanneer je voorafgaande toestemming hebt gegeven.

Lid worden : contactformulier

Als lid van TRAXIO geniet je van veel ledenvoordelen! Vul het formulier in en één van onze specialisten van jouw activiteit zal je contacteren met meer informatie over een lidmaatschap.

Onderneming
Contactpersoon
Ik ga akkoord met de privacy policy